Tuesday 1 November 2011

@@BaLiK kAMpUnG@@

dah lame aku xpost cite kt dlm blog aku ni...kalu post pun xsampai 10 patah perkataan. bukan pe...penat plus busy kuasa dua malas tolak masa equal xsempat nk merapu...!!! hahaha...ari ni aku nk blik kampung...RAYA HAJI!!!!! awal giler aku blik tahun ni...selalunya ontime tp kali ni xleh nk ontime sbb tiket dh abis..."sold out" so kene la beli tiket awal kalu x....orang lain dok solat raya kt masjid...aku bru nk bertolak balik umah...tu baik xpayah balik langsung....

minggu ni emang penat giler...ngn nk siapkn assgment lgi..ngn kene study sbb mid term lgi. study bukan main tp test xdpt gak jawab...abis je test law, aku nangis sbb dh ttekan sgt sbb xleh jawab pastu petang lak test transport...haaaa...time tu dh tahap xbetul dh...dh xdpt nk fikir pe2...blur....clueless...xtau pe nk jawab so aku sengih2..kuar awal dri kelas...assgment lak berlambak y xsiap lgi...pgi ni aku siapkan assgmnt neighborhoods sbb smlm tetibe je UTM ni blackout!!!, assgnment tu aku xtau la betul ke x tp dalam otak mesti siapkn sbelum aku balik petang ni...sbb nk anta esok...pastu td time nk anta assgment transport aku lupe lak nk staple assgment so kene la g cari stapler so skrg ni aku nk wt assgment transport lagi tp xtau nk start kt ne dulu...betul2 buntu so bukak blog...merapu jap...pastu i hv 2 get back to my assgnment.....balik ni nk pulun PSM lak bukan tu je assngment law tu pun aku kene wt gak...nk jmpa supervisor aku pun xdapat sbb dia kt Tanah Suci sekarng...nk jmp supervisor lain pun aku xsempat...k la...stakat ni dulu aku dok merapu....hahahaha..(aku dh nk giler!!!) kepala aku dok sakit sejak kelmarin sampai sekrg xok2 lagi...lgi sakit ada la...!!!!

No comments:

Post a Comment