Wednesday 3 October 2012

@@DAhhh abISSSS@@

hmmm...dh lame aku tak post kt blog ni...pejam jelik pejam jelik dah 4 thn dh aku sudy kt UTM...14/10 ni aku dh grad dah tp tu bkn penamat lagi...sbb aku nk smbung lagi study aku kat UTM tercinta ni...(tercinta la sangat...hehehehe). sambung study la, nk wt mcm ne lagi. rase nk study tu masih ada. kalu org lain dh lme dh fikir nk kawin la, nk keje la...nak mcm2 lagi. aku bukan xnak keje tp masalah ye, proses permohonan keje tu lambat sangat. aku ni tak lah excellent student so sendiri mau fham la, kn. dalam masa y same ase bsalah tu still ada kt hati sbb kompom2 pasni aku akan menyusahkan abah aku lagi. mane nak tanggung adik2 aku lagi. tp nak baut mcm ne, tu pun adalah impian abah aku gak sbb dia nk tgk aku sambung buat master. tp dalam diam2 aku mohon gak keje part-time sbb nnti leh aku ringankn beban dia. mintak2 la ada keje part-time y nk ambik aku.

nak sambung study pun masalah gak sbb aku xdpt lagi supervisor, bulan 11 ni nk kene daftar dh. org lain dh jmp dh, aku je yang blum jmpa lagi. lagi best supervisor yang aku nk mohon tu xda kt UTM skrg, nk lagi best lak assistance dia ckp dia free 18/10 je....hahaha.....mau x aku nangis mcm ni. nk daftar la ambik masa 2 minggu at least. masak2......mintak2 la dia free next week kalu x emang aku tpaksa cri supervisor lain la jwb ye. xpun lupakan je pasal nk sambung master ni, sambung thn dpn je. tapi aku nk sambung thn ni!!!!!!!!!!!!!!!!

kang best kalu ada je putera raja nak mai pinang aku jadi bini. hehehe....dongeng semata!!!!

No comments:

Post a Comment