Sunday 29 May 2011

@@aIR tERjun GuNUnG pULai@@

wuhuuuuuhuhuhuuuuuu......ari ni aku nk cite sal kitorang yer suka-suki ari sabtu lepas. hehehehe...spatunya kitorang kerja tp di atas kepintaran kitorang, bos meluluskan u kitorang cuti pd ari sabtu n ahad....nk suka-suki yer pasal aku ponteng part-time....hehehehehe.....

pagi-pagi lagi, housemate-houmate aku dh bangun awal2.....aku? hahahaha...sleeping lagi la wei....hahaha...(xbgus u dijadikn menantu)....diorang dah masak2, kemas2 baju2 y dorng nk bawak....ada y mandi dulu....lbih kurang nk tengahari aku bgun la....hehehe...tlong2 tgk pe y dorang wt....aku just tlg tapau makann je....menu paling best tang tu....IKAN MASAK PEDAS....fuuuuuuuuuhhhhhhh.....emang best yer la.....

kul 2.00ptg, kitorang pun bertolak la gi GUNUNG PULAI....naik RJ alip...nasib alip bagi, driver kitorang xlain xbukan....rina la....hehehe...arapkn aku....naik motor je la sbb aku ada lesen motor je....hehehe....xberani wei nk bwk kete walaupun dulu ada orng janji nk ajar.....hummmmmmm.....

lbih kurang nk kul 3ptg, kitorang dh sampai dh kat sane, bayar duit parking seringgit....pastu kitorang pun jalan naik gunung pulai....panorama yer macam taman negara dulu....cantik, nyaman.....sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

kitorang jalan2 cari tempat best....cari2.....cari2....tut2 jumpa....tp disebabkn keinginan kitorang nk main air...ijah pun cari tempat lagi best pastu pindah tempat lak.....aku??? pe lagi terus terjun masuk...hehehe...dah lame tak mandi air terjun wei...syok giler......syok emang syok tapi keselamatan harus gak dijaga.....aku n ijah test dulu tempat 2....cari mana tempat y kitorang xleh main....sbb pe??? sbb dalam la wei/....kitorang mane pandai berenang....kang jadi pe2 lak kang.....choi3....mintak dijauhkn sume tu.....amin.....

main punyer main, masing2 kelaparan...hhehehehe....bukak bekas, pastu....serbu makann.....hehehehe....puhhhh....best sngt....NO MEN, ONLY US......heheheheheheh.....pe lagi...main kalah budak2 wei....nasib xda budak2...kalu x, malu....hehehehehe......main yer main, kul 5.00ptg baru kitorang balik.....aku masih nak main lagi tp kene balik gak kalu x mensti kene tinggal la....heheehehe.....

OTW balik tu kitorang singgah kat gerai CENDOL...;.fuhhhh.....cendol yer sngt KAW la.....sedap.....hehehhehe....kul 6.15ptg, sampai rumah....penat gak wei...ehehehehe.....

SABTU nextu week....destinasi????? hehehehehe...insyaallah ada la tu tempat y best.....hehhee...kalu x...kitorang sleeping je kat umah tu...hehehehehe....

No comments:

Post a Comment