Friday 20 May 2011

@@jATuH LaGi@@

ari ni aku kerja gak ari sabtu....first day lagi bos ckp kat aku y ari sabtu kerja sparuh hari (9.00pg-1.00tghari)....aku xkisah langsung kerja ari ni, kul 2 nnti aku kene g keje part time lak....

hari ni aku sedih sampai aku call abah....kali ni aku jatuh lagi...peristiwa lama berulang lagi mengundang satu lagi kegagalan....aku xpernah mengadu kat abah kalu aku sedih tp kali ni aku terlalu kecewa...dan aku nk kongsi ngn abah....hanya abah y dpt tenangkan hati aku....TERIMA KASIH ABAH....aku betul2 kecewa dgn diri aku, aku menyesal kerna melakukan satu ksilapan y sama....aku tlalu mengikut perasaan aku...inilah balasanNya...
 aku ingin bangun u kali kedua....walaupun adakalanya luka itu tlalu pedih dan sukar namun aku harus sedar y dia bkn sgalanya bagi aku....bukan salahnya tp salah pd diri aku kerna membiarkn diri aku hanyut....

2 comments: