Thursday 7 July 2011

@@EntAH EntAH EntAH@@

dah lama aku x update blog aku...bz???? xkot sbb hari2 aku dk onlie fb....hehehehe....byk y blaku kebelakangan ni...aku cube tenangkn diri aku...minggu dpan dh mggu last li kt MN....ase syg pun ada....perasaan aku berserabut skrg ni...mungkin aku tlalu rindukan parent aku kt kampung...aku dh xbalik 6 7 bulan...terasa perasaan ni bercampur bauk...

dengan minggu ni aku kene kacau ngn laki org ye....leh lak dia nak lebih2 sedangkn dia dh ada isteri, n anak dh 4 org....serabut sgt...bile aku xlayan, dia ckp kt aku jgn hebat sgt sbb kite xkn slalu hebat...hebat jadah ye!!! dia tu laki org,...dh ada anak bini...aku ni pelajar lagi, xda masa aku nk layan laki org...hidup aku pun xterlayan, ni kn pulak nk layan dia...aku ngaku aku bkn baik tp kalu sampai nak layan laki org tu, tu dah terlebih mlampau bagi aku. xpasal2 lak org ckp aku ni pemusnah rumah tangga orng..!!! xsangka lak aku, ada jgk org tua y bfikir mcm budak....hmmmm...nasib la badan. aku ni kalu nk ckp cantik jauh skali, kalu manis tu ada la sikit...hehehehe....tapi alhamdulillah...dia dh xkacau aku lagi kalu tak ksian epul nnti kene myamar jadi pakwe palsu aku...hehehehe...

ase nk balik kampung and xnak lgi kuar dari rumah...nak dok rumah je...xda org ggu dh...alangkah best kalu kite leh putar masa and balik pada zmn kanak-kanak kite...xda gangguan...tenang dibawah jagaan parent kite...petang-petang, abah bawak g ronda2 kampung...xnyah nk fikir pe2...xda nk sakit hati, xterluka n melukakan insan lain...

untuk "insan tu", sori....kalu dfikirkan aku dh byak sakitkan hati "insan tu", tp dia tetap sabar melayan karenah aku....dia still tggu aku walaupun pintu hati aku xlagi tbukak u sesiapa kecuali pada "si dia" yang jauh di rantauan...aku nak dia teruskan life dia without fikirkan aku...aku xberani mmberi janji...cukuplah janji y telah aku mungkiri dulu....betul ckp dia...kite xleh serah je jodoh kite tanpa usaha..dan aku bukan xnak usaha lagi tapi bagi aku cukup la aku berusaha untuk setia menunggu...dh byk kali aku kecewakan "si dia" tapi "si dia" masih jg mnunggu...sama seperti "insan tu" namun hati aku ini hanya u "si dia"..aku xkisah kalu "si dia" dh lame xcontact aku sbb aku tahu "si dia" sedang bertugas....tugasnye berat untuk menjaga keamanan Malaysia...so kalu "si dia" boleh setia menunggu aku...masakan tidak aku.....sntiasa memaafkan setiap ksalahan aku...dua2 baik n setia namun aku harus pilih satu....

No comments:

Post a Comment