Wednesday 20 July 2011

@@KenA TIngGaL@@

entry mcm kene tggl dekl suami je kan...hehehe...xda la...bkn kene dek suami sbb aku xda niat atau tlintas atau terfikir...atau pe jela y bkaitan dan seanggatan dengannya...hehehe....aku kene tinggal dek housemate....huhuhu...skrg tggl sorng.....sume dh g indonesia...dh nk dkt sminggu dh aku kene tinggl...tdo la sorng2...time2 mcm ni sunyi lak ble xda sape2 nk bborak...y bbunyi ye tv n lappy aku je...nasib ada chu...at least dpt jgk aku tmn bborak...hehehehe....memandangkn dorang g indonesia...aku n chu pun nk jalan2 gak...ari jumaat ni kitorng akn g melaka...hehehehe....ni aku saje je nk dok sorng sbb malas nak balik umah makcik aku...bkn jauh pun...xsampai 10minit dh sampai umah dia tp ntah ase nk dok sorang2 lak kt umah ni....siang2 aku g tolong makcik aku kt opis...mlm2 kuar mkn ngn chu kalu dia free..kalu tak aku mkn sorng....mkn sorng tu aku dh biase dh sbb dlu pun mcm tu gak...hehehehehe.....

ari tu time anta dorang naik bas, aku sedih la jgk....ase mcm hidup ni sebatang kara kt utm....hehehehe...tp xpe next week aku akn balik kepangkuan family aku...fuhhhhhhhhhh...dh lame kot aku xbalik....rindu seh.......!!! sbelum aku balik, insyaallah aku sempat kot jmpa dorng y g indonesia...nk kutip oleh2...hahahaha...("gelak jahat").....xda la, actually aku xkisah pun pasal oleh2 tu...y penting bg aku, dorang selamat balik...hehehe...tu dah cukup bagi aku....tp oleh2 tu bonus la...hehehe....

p/s kpada sume y pi indonesia: make sure korang balik ngn selamat n jgn bwk pak we "indon" lak tau...hehehehe....

2 comments:

  1. hahaha..alah g indon ....jer haha..feeling lebih kut hehe

    ReplyDelete
  2. sedih gak kot wei...sendirian aku dsini...huhuuhu

    ReplyDelete