Sunday 31 July 2011

@@LoVE@@

i'm SOOOOOOOOOOOOOOO happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heheheheh...pg2 aku dh menyegal... hari ni hari ptama puasa bg thun ni...alhamdulillah sbb aku masih bkesempatan u berpuasa tahun ni....amin.

semalam adalah hari yang bahagia bagi aku kerna si dia sanggup pulang hanya untuk brtemu aku disamping pulang kepangkuan keluarganya untuk menyambut puasa pertama. aku menunggu dia seperti biase dn kami bersiar-siar sepanjang petang. bersama si dia, aku bahagia....aku happy...aku gelak bersama si dia. dan bila aku pulang, aku kengkadang senyum sendiri bila meningati perbualn kami...aku bdoa agar jodoh kami panjang...amin....

meskipun  kami jarang bertemu,jarang menelefon dan jarang sekali untuk bermesej, itu tidak bermakna kasih sayang dia berkurangan pada aku...berada jauh sememangnye rindu tp tidak bermakna kasih sayang aku juga berkurangan pada dia...bagi aku cukup la apa yang dh berlaku selama ini....aku bahagia begini...

No comments:

Post a Comment